Van den Heuvel Aannemingsbedrijf Heesch | 172 voertuigen | In gesprek Marco Bervoets, Manager Bureau Ondersteuning

Gebruikt RitAssist voor: Fiscale verantwoording | Live volgen van materieel | Controles op werk- en reistijden

van den heuvel

Wat doet Van den Heuvel?

Van den Heuvel is aannemer op het gebied van onder- en bovengrondse infrastructuur voor water, energie en telecommunicatie. Inspelend op de vraag vanuit de markt heeft Van den Heuvel zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in een aantal ‘pipe service’ en ‘beton’ technieken. Er vindt in eigen huis constant onderzoek plaats naar nieuwe technieken en bestaande technieken worden doorlopend geoptimaliseerd. De projecten van Van den Heuvel zijn zeer uiteenlopend; van het vervangen van een gasnet in een druk winkelgebied tot het aanleggen van een kilometers lange afvalpersleiding met een diameter van 1500mm. Kwaliteit, veiligheid en MVO staan tijdens alle projecten centraal. Het wagenpark van Van Den Heuvel bestaat uit personenauto’s, bestelauto’s, bestelbussen, vrachtauto’s en materieel.

Hoe ondersteunt RitAssist in de werkzaamheden?

Vanaf 2010 maakt Van den Heuvel gebruik van RitAssist. Het systeem ondersteunt zowel de binnen- als buitendienst. In het werkveld hoeft geen papieren administratie meer bijgehouden te worden en op kantoor hoeven de lange kilometeradministratie lijsten niet meer verwerkt te worden.De administratie is netjes en bovenal betrouwbaar, dit scheelt een hoop werk bij de afdeling administratie. Naast fiscale verantwoording ondersteunt RitAssist ook bij de controle op aan- en afrijdtijden bij projecten, deze kunnen eenvoudig vergeleken worden met de urenlijsten. RitAssist werkt preventief, medewerkers weten dat er controles worden uitgevoerd op werk- en reistijden waardoor er geen discussies hoeven te ontstaan. Van den Heuvel gebruikt RitAssist ook in materieel, ze hebben altijd inzicht in de locatie van het materieel, bij diefstal kan gelijk actie worden ondernemen.

Waarom RitAssist?

RitAssist doet wat het moet doen. Een frisse onderneming met logische, betrouwbare hard- en software die constant verbeterd wordt. RitAssist is flexibel en denkt mee met het proces van Van den Heuvel. Omdat Van den Heuvel veel ad hoc werkzaamheden uitvoert, moet vaak snel geschakeld worden bij het aanschaffen van nieuwe voertuigen of materieel. Om dit voor elkaar te krijgen is goede samenwerking met leveranciers noodzakelijk. Bij vragen geeft RitAssist snel en duidelijk antwoord. Ook bij zaken met minder prioriteit wordt netjes op tijd een terugkoppeling gegeven. Omdat het vaak al druk zat is, kan niet elk proces bewaakt worden. Ervan uit kunnen gaan dat zaken worden geregeld is erg belangrijk, bij RitAssist kunnen ze daarop bouwen.

Een aanrader?

Zeker! RitAssist heeft Van den Heuvel al veel geld en tijd bespaard. Medewerkers kunnen zich bezig houden met hetgeen waar ze goed in zijn in plaats van het bijhouden van administraties. Een machine die gestolen wordt levert veel schade op, naast de financiële gevolgen ligt het werk ook stil en duurt het vaak 4 tot 6 maanden voordat een nieuwe machine geleverd kan worden. Met RitAssist werd onlangs nog een machine teruggehaald, die binnen no time weer ingezet kon worden. RitAssist ontzorgt in de dagelijkse processen!

Het hoofdkantoor in Heesch:

van den heuvel

Optimaliseer uw wagenpark met RitAssist®

Innovatieve GPS oplossingen

Meer inzicht, minder kosten. Vraag nu een offerte aan om te kijken wat u kunt besparen!

Gratis White Paper

- Winst Verhogen met Telematica -

Lees hoe telematica uw organisatie kan helpen om kosten te besparen en winst te verhogen.

Onze Oplossingen

Benieuwd naar de investering?

Vraag vrijblijvend een offerte aan. We kunnen u één ding garanderen: welke oplossing u ook kiest, u heeft ons systeem binnen 6 maanden terug verdiend!

Trustpilot
Keurmerk RRS
bvlr
Belastingdienst
vzr
Escrow