Referentie: Broekhuis Carplus

Broekhuis Carplus Logo

In gesprek met Erik Versprille, specialist bedrijfswageninrichting. Broekuis gebruikt FleetGO om hun eigen klanten te ontzorgen.

Broekhuis Carplus is expert in het in- en opbouwen van bedrijfswageninrichting. Per jaar worden er zo’n 2.000 bestelbussen ‘casco’ binnengebracht. Binnen afzienbare tijd krijgt de klant de bus volledig ingericht weer terug. Precisie, maatwerk en comfort sieren ieder onderdeel. Broekhuis zocht voor haar bussen een automatisch rittenregistratiesysteem dat net zo sluitend en nauwkeurig is… en vond het bij FleetGO.

“Automatische kilometerregistratie bespaart onze klanten een hoop operationele kosten. “

Erik Versprille

Vooruitstrevend

“Bedrijven die kilometerregistratiesystemen aanbieden zijn er legio”, zegt accountmanager Erik Versprille van Broekhuis Carplus. “Maar wij zochten een leverancier van een online systeem dat efficiënt en gebruiksvriendelijk is én makkelijk ingebouwd kan worden. FleetGO onderscheidt zich omdat ze met eigen software werken en vooruitstrevend zijn. In de afgelopen jaren hebben ze zich verder geprofessionaliseerd. Dat is ook wel nodig, want de ontwikkelingen in de ICT- en autobranche gaan razendsnel.”

Korte lijnen

Zes jaar geleden maakte Erik voor het eerst kennis met FleetGO. Erik: “Er was gelijk een klik. De hele manier van communiceren sprak ons aan: open, nuchter, no-nonsense, korte lijnen en to the point. Hoewel FleetGO fors is gegroeid, is de persoonlijke service gebleven. En wat voor ons heel belangrijk is: als wij of onze klanten een specifieke vraag hebben, denkt FleetGO altijd goed met ons mee. Je merkt dan gelijk dat je met echte specialisten te maken hebt.”

Maatwerk

Broekhuis Carplus is groot geworden door oog te hebben voor het kleine. Erik: “Of de klant nu vraagt om vakkenkasten, ladesystemen of dubbele cabines; wij leveren in- en opbouw op maat. Dat geldt ook voor het kilometerregistratiesysteem van FleetGO. Zo’n inbouwsysteem heeft veel voordelen. Door de realtime track en trace -functie heeft de gebruiker altijd zicht op het wagenpark en voldoet de registratie aan de eisen van de Belastingdienst. Geofencing, werktijden- en reisurenrapportages, rithistorie en brandstofgebruik: alles wordt overzichtelijk vastgelegd. Dat bespaart onze klant een hoop operationele kosten.”

Slimme software

Vooruitkijkend, verwacht Erik nog heel lang met FleetGO samen te werken: “Onze samenwerking heeft door de jaren heen steeds verder vorm gekregen. We begonnen met de inbouw van één unit, om te kijken hoe het precies werkte. Inmiddels hebben we volledige wagenparken voorzien van geautomatiseerde rittenregistratie- en track en trace-systemen. Doordat FleetGO zelf slimme software ontwikkelt en de productie in eigen beheer heeft, kunnen ze goed inspelen op de behoefte van klanten en op de toename van de digitalisering. Dat is voor ons heel belangrijk, omdat zij ons zo goede oplossingen kunnen blijven bieden.”

Offerte aanvraag