Customer Support Specialist

Functieomschrijving

In deze afwisselende functie ben je samen met je collega het eerste aanspreekpunt van bestaande klanten. Alle gebruikersvragen met betrekking tot hardware en software komen bij jou binnen en het is jouw taak deze zelf te beantwoorden danwel intern door te zetten. Daarnaast schakel je veelvuldig met de 3 monteurs op de weg, die je voorziet van informatie over werkorders en op afstand helpt met praktische vragen en problemen.

Zodra een overeenkomst is opgemaakt door de afdeling sales begint jouw werk. Je verwerkt de overeenkomst of bijbestelling tot een werkorder en zet deze klaar voor de monteur. Vervolgens monitor je of de order tijdig wordt ingepland door de monteur en schakel je hierover indien nodig met hem. Het is ook jouw verantwoordelijkheid om te controleren of uitgevoerde orders juist zijn geadministreerd en verwerkt door de monteurs, zodat de facturatie kan plaatsvinden.

Bij bijbestellingen van bestaande klanten verwerk je de bestelling in het systeem. Vervolgens maak je een werkorder aan voor de uit te voeren werkzaamheden, dit kan zijn een uitbouw of ombouw van devices, en zorg je dat deze uitgevoerd kunnen worden. Ook ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle gebruikersvragen (telefonisch en via email) die binnenkomen. Jij bent degene die bepaalt welke gebruikersvragen je zelf op kunt lossen en welke je door moet zetten naar een collega van een andere afdeling. Dit vergt een zekere mate van technisch inzicht en kennis van de producten waardoor je zoveel mogelijk vragen zelf op kunt lossen. Ook heb je een rol in het verder optimaliseren van de processen binnen de afdeling. Je schakelt veelvuldig met diverse andere afdelingen binnen RitAssist, waaronder de afdelingen development, sales en de financiële administratie.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een customer support rol;
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschift;
  • Beheersing van de Duitse taal is een sterke pré en;
  • Goede beheersing van het MS Office.

Profiel

  • Je bent communicatief sterk in woord en geschrift;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je hebt een breed kennis- en interessegebied en pakt zaken snel op;
  • Je kunt goed in een team functioneren;
  • Je hebt een proactieve houding;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
  • Je bent woonachtig in de regio.

Bedrijfsprofiel

RitAssist Nederland B.V. is een snelgroeiend softwarebedrijf op het gebied van telematica en onderdeel van INmatix Technology Group. Wij hebben een flexibel en intelligent platform ontwikkeld en bedienen de markt met verschillende producten en labels, waaronder RitAssist en FleetGO. Wij bieden aan onze klanten oplossingen als het gaat om rittenregistratie, het live volgen van objecten, green driving en remote diagnostics.

Wij werken continu aan nieuwe mogelijkheden en innovaties. Dit doen wij met een team van 25 ambitieuze en enthousiaste professionals, maar dit aantal groeit snel. Wij hebben een informele cultuur en weten wat wij aan elkaar hebben. Wij hebben twee dingen hoog in het vaandel staan: wij houden ervan om dingen goed te doen én wij doen het met z’n allen.

Wij hebben de afgelopen jaren op verschillende wijze erkenning gekregen voor de snelle groei en de verschillende innovaties, zoals een notering in de Deloitte Technology Fast 50 (NL), Technology Fast 500 (EMEA) en de FD Gazellen.

Wij bieden….

Uiteraard hebben wij jou ook wat te bieden. Je komt namelijk te werken in een inspirerende omgeving en in een team van ambitieuze professionals. Er is volop ruimte voor eigen inbreng en om jezelf te ontwikkelen.

Naast een prettig werkklimaat hebben wij een compleet en actueel aanbod aan arbeidsvoorwaarden, passend bij onze organisatie:

Wat we bieden:

  • marktconform salaris met aanstelling voor bepaalde tijd;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen op basis van een fulltime-dienstverband;
  • collectieve pensioenregeling;
  • reiskostenvergoeding en
  • passende doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.

Wij hechten veel waarde aan de ontwikkeling en ontplooiing van onze medewerkers en daarom bieden wij jou de mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen als jij die voor je functie nodig denkt te hebben.

Interesse….?

Wil jij jouw talent met ons delen of ben je enthousiast, maar heb je toch nog vragen. Neem dan contact op met de contactpersoon (Nienke Lamaker) voor deze functie via 038-4449542 of n.lamaker@inmatix.com.

ACQUISITIE NAAR AANLEIDING VAN DEZE VACATURE IS NIET TOEGESTAAN

Facts & Figures

  • Actief sinds 2010
  • Ruim 3.000 klanten
  • Meer dan 20.000 aansluitingen
  • Jaarlijks 50% groei
  • 30% van totale budget voor R&D
  • Actief in heel Europa

Solliciteer nu!

Is deze job echt wat voor jou? Dan horen we graag van je!

Solliciteer nu!

Is deze job echt wat voor jou? Dan horen we graag van je!